Valkyria Revolution Special Ragnite: Jumping Wind+
Zaopatrzenie Special issue dla oddziału Anti-Valkyria Squad. Oddział otrzymuje specjalny ragnite: Jumping Wind+. Po pobraniu zawartości porozmawiaj z komisarzem w Vanargand HQ. Przedmiot stanie się dostępny w zakładce menu „Special Issue”.