Valkyria Revolution Scenario: The Traitors' Daily Lives
Bliższe spojrzenie na więź między kapitanem Amlethem a Traitors. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 3 głównej kampanii.