Valkyria Revolution Scenario: The Soloist of the Battlefield
Opowieść o czerwonookich Valkyria i wewnętrznym konflikcie, z którym się borykają. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 9 głównej kampanii.