Valkyria Revolution Scenario: The Road to That House
Opowieść o prawdziwych uczuciach oddziału Anti-Valkyria Squad wobec Hansa, młodocianego żołnierza i najbardziej zaufanego biegacza oddziału Vanargand. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 10 głównej kampanii.