Valkyria Revolution Scenario: The Ring of Contract
Opowieść o umowie zawartej między cesarzem a Valkyria— tym, który wydaje rozkazy, i tą, która je wykonuje. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 9 głównej kampanii.