Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
Prawdziwa opowieść o młodości członków Circle of Five, w której poznajemy marzenia młodego kapitana Amletha i jego przyjaciół. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 2 głównej kampanii.