Valkyria Revolution Scenario: The Formation of Vanargand
Prawdziwa historia powstania oddziału Anti-Valkyria Squad, tj. Vanargand. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 1 głównej kampanii.