Valkyria Revolution Scenario: Study of Flowers
Opowieść o źródle śmiertelnych wdzięków królewny Ophelii na polu bitwy. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 8 głównej kampanii.