Valkyria Revolution Scenario: Name of the Augmented Warrior
Opowieść o tym, jak pokonany książę odrodził się jako Grand General Maxim Ruzi Empire. Po wyświetleniu wydarzenia Maxim będzie dostępny jako członek oddziału. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu głównej kampanii.