Valkyria Revolution Scenario: Lamentations of Men
Opowieść o smutnym życiu i tragicznej śmierci ludzi oddziału Vanargand. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 1 głównej kampanii.