Valkyria Revolution Scenario: Can't Stop Falling in Love
Opowieść o codziennym życiu kapitana Amletha oraz grupy Circle of Five. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 3 głównej kampanii.