Valkyria Revolution Scenario: As Luck Would Have It
Opowieść o stosowanej przez grupę Traitors zasadzie „orzeł czy reszka – bez urazy”. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 1 głównej kampanii.