Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
Opowieść o codziennym życiu w Vanargand HQ, napisana przez dziennikarza Fritte Eriksen. To wydarzenie ma formę wpisu, który można przeczytać w „Notatniku (Notebook)” Bernarda po ukończeniu rozdziału 4 głównej kampanii.