V-Rally 4 Chevrolet Camaro ZL1
Wyposażony w kompresor silnik V8 o pojemności 6,2 litra i mocy 650 KM, manualna 6-stopniowa skrzynia biegów, kontrola startu… a na dodatek napęd na tylne koła! Ten legendarny amerykański muscle car jest dziką bestią, a jazda nim w ekstremalnej gymkhanie dostarcza niezrównanych emocji.