Uplay Passport
REALIZUJĄC SWÓJ PASZPORT UPLAY, OTRZYMUJESZ NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO TRYBU SIECIOWEGO & ZAWARTOŚCI BONUSOWEJ.Odblokuj kampanię w trybie kooperacji. Odblokuj sieciowy tryb Partyzant. Odblokuj 2 dodatkowe tryby gry sieciowej. Pobierz temat Ghost Recon: Future Soldier. W momencie rozbudowy broni wybierz dwie opcje zamiast jednej, aby lepiej ukształtować i rozwinąć swoją postać.Skorzystaj z karabinów maszynowych M60 oraz RPK w grze Ghost Recon Future Soldier. Dostępne są one tylko dla klasy strzelca.Otrzymaj mapę "Dachy" w trybie Partyzanta.