Zawiera dodaną unikatową skórkę Haroony z dwiema dodatkowymi opcjami koloru i tekstury, uzupełniającą skórkę dziennika Haroony oraz dwie dodatkowe animacje alternatywne: Crush oraz Stepping dive.