Unicorn Overlord: 16-bit Arranged Music Album and Digital Artbook
Zanurz się w urzekającym świecie tytułu Unicorn Overlord dzięki albumowi z muzyką 16-bitową oferującą 20 utworów. Wyrusz w wizualną podróż przez 132 strony zachwycającego cyfrowego artbooka do gry Unicorn Overlord z drobiazgowymi projektami postaci, wizjonerskimi ilustracjami koncepcyjnymi, porywającymi tłami i wieloma innymi grafikami pozwalającymi jeszcze bardziej zagłębić się w świecie gry.