Undead
Ta Grupa wojowników dodaje Nieumarłych, 7 nowych typów jednostek oraz pełną kampanię z udziałem Katheriny von Dernsbach. Na granicy Cesarstwa, u podnóża Gór na Krawędzi Świata, leży zapomniana prowincja Sylvania. Miejsce to jest owiane złowrogą tajemnicą. Od zamierzchłych czasów, kiedy to podczas Czarnej Zarazy nekromanta Vanhel wezwał legiony umarłych, w Sylvanii dzieją się straszne rzeczy, a jej mieszkańców prześladuje mroczna magia. Obecnie krainą rządzi mieszkający w starym zamku Drakenhof hrabia Vlad von Carstein, ale jego ambicje sięgają dużo dalej. W targających Cesarstwem sporach wewnętrznych Vlad upatruje swojej szansy. Zbrojne kompanie wysyłane do Mordheimu po Wyrdstone to tylko początek na drodze do wojny, którą władca wampirów zamierza wypowiedzieć swoim śmiertelnym sąsiadom.