Nadchodzi legenda. Zaznacz swoją obecność obecność na największej arenie tego sportu jako gwiazda mediów społecznościowych, Hasbulla Magomiedow. Kup kolekcję przedmiotów kosmetycznych Hasbulli*, w skład której wchodzą: Koszulka (5x kolorów) Luźne spodenki (5x kolorów) Spodnie dresowe (5x kolorów) Bluza dresowa (5x kolorów) Rękawice (5x kolorów) 1x maska W EA SPORTS UFC 4 zawodnika, w którego się wcielasz, kształtują Twój styl walki, osiągnięcia i osobowość. Niezależnie od tego, jak i gdzie grasz, w EA SPORTS UFC 4 to Ty jesteś gwiazdą każdej walki.