Two Point Hospital: Speedy Recovery
„Każdego dnia tysiące mieszkańców znajdują nowe, zabawne sposoby na zrobienie sobie krzywdy. Musimy pomóc tym ludziom. Tylko jak? Zwykłe karetki przestały sobie radzić ze współczesnymi zagrożeniami. Na szczęście najbystrzejsze umysły w hrabstwie są stanie podołać wyzwaniu!” Poznaj Gretchen Gearbox, światowej sławy inżynierkę i wynalazczynię, dobrą duszę dla wszystkich chorych i dziabniętych przez pszczoły. Wykorzystaj projekty Gretchen, aby zbudować flotę nowatorskich i nieszablonowych karetek – stworzonych po to, by nieść pomoc w każdej sytuacji. Wyślij w trasę ordynatora albo zapakuj śmieszną liczbę pacjentów do pantomobilu. Lataj w ponadczasowym stylu w ratunkopterze albo zapewnij sobie prywatność na nieboskłonie dzięki toitolotowi. Musicie pędzić po zyski, to znaczy po pacjentów – konkurencyjne szpitale już szykują swoje nowe karetki. Odpalcie silniki, wypolerujcie stetoskopy… i niech wygra najszybszy! CO DOKŁADNIE ZNAJDZIESZ W DLC? Nowa opcja rozgrywki: wysyłaj w trasę 6 nieszablonowych karetek 3 nowe lokalizacje 3 nowe maszyny do leczenia 6 nowych chorób wpływających na wygląd Łącznie 19 nowych chorób Nowe utwory, DJ i głośniki NOWE SZPITALE Przygotuj się na wielką wyprawę i podziwiaj różnorodne krajobrazy hrabstwa Two Point od zaśnieżonej północy po tropikalne południe, po drodze zahaczając o nowoczesne miasto. Ailing – poznaj system pomocy w nagłych wypadkach dzięki nowym karetkom! Betts Shore – wróć na Wyspę Pebberley z siłą huraganu i opracowuj innowacyjne karetki powietrzne! Spiczasta Przełęcz – w Górach Spiczastych narciarze, turyści i wspinacze potrzebują twojej pomocy! Rusz na ratunek i zabezpiecz zbłąkanych przed zgonem! Aliteracja, tak jest! NOWE CHOROBY Odkryj całą gamę nowych chorób i terapii i pomóż swoim pacjentom wrócić do zdrowia. Podchmurkoza Miodogłowie Zaśnieżenie oraz… irytacja cykloniczna, zjadlizna, powyżejusznica i wiele innych!… NOWE PRZEDMIOTY „Szybki powrót do zdrowia” dodaje do gry mnóstwo nowych przedmiotów, aby uatrakcyjnić rozgrywkę. Garnek miodu, przytulaśny pingwin, tęczowe łuki, puszysty dywan, minibałwan, kosz kaczka, tor wyścigowy dla karetek i wiele więcej!