Two Point Hospital: Off the Grid
Tabitha Windsock, stale nam urzędująca burmistrz hrabstwa Two Point, swoją nagłą troską o środowisko sprawiła, że rzeki i lasy pojawiły się z powrotem na mapie. Czuje ona moralny obowiązek, niezachwiane przekonanie o konieczności, a nade wszystko desperacką potrzebę utrzymania się na stanowisku. Tak jest, badania wśród wyborców sugerują, że ochrona środowiska jest dla wszystkich w hrabstwie Two Point poważną kwestią, i pani Windsock pragnie odpowiedzieć na ich niepokoje, zakładając Departament Rzeczy Zielonych. Próbując osiągnąć swój ekologiczny sukces, stawisz czoła nowym chorobom, w tym kilku dość dziwacznym – nawet jak na dotychczasowe standardy – i poznasz nową mechanikę rozgrywki. Wierzymy w Ciebie. Tabitha także (poniekąd).