TTT2: Przepustka sieciowa
Ta przepustka zapewnia dostęp do opcji gry sieciowej, gdzie możesz rywalizować z graczami z całego świata i walczyć o najwyższą pozycję w rankingu. UWAGA: Zawartość wymagana, aby zyskać dostęp do gry sieciowej.