TTT2: Pakiet przedsprzedaży
Dodaj 4 nowe postaci, dodatkową arenę i wyjątkowe przedmioty specjalne, w tym stroje plażowe Big Bikini Bundle i specjalną spódniczkę Lili, aby odkryć kompletnie nowe oblicze gry TEKKEN!