TTT2: Pakiet dodatkowy B (pre-order)
Dodaj 2 nowe postaci (Ancient Ogre i Kunimitsu), dodatkową arenę i wyjątkowe przedmioty specjalne, w tym stroje plażowe Big Bikini Bundle i specjalną spódniczkę Lili, aby odkryć kompletnie nowe oblicze gry TEKKEN!