TTT2: Dodatkowe utwory (TEKKEN)
Wybieraj spośród 27 utworów z pierwszej gry TEKKEN, aby wzbogacić doznania słuchowe! Wszystkie utwory są dostępne za pośrednictwem wbudowanego trybu TEKKEN TUNES. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co utwory dodatkowe TEKKEN, zawarte w TTT2: Dodatkowe utwory A. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych utworów.