TTT2: Dodatkowe utwory (TEKKEN 6)
Wybieraj spośród 41 utworów z gry TEKKEN 6, aby wzbogacić doznania słuchowe! Wszystkie utwory są dostępne za pośrednictwem wbudowanego trybu TEKKEN TUNES. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co utwory dodatkowe TEKKEN 6, zawarte w TTT2: Dodatkowe utwory B. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych utworów.