TTT2: Dodatkowe utwory (TEKKEN 3)
Wybieraj spośród 40 utworów z gry TEKKEN 3, aby wzbogacić doznania słuchowe! Wszystkie utwory są dostępne za pośrednictwem wbudowanego trybu TEKKEN TUNES. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co utwory dodatkowe TEKKEN 3, zawarte w TTT2: Dodatkowe utwory A. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych utworów.