TTT2: Dodatkowe utwory B
Wybieraj spośród 108 utworów z gier TEKKEN 4, TEKKEN 5 i TEKKEN 6, aby wzbogacić doznania słuchowe! Wszystkie utwory są dostępne za pośrednictwem wbudowanego trybu TEKKEN TUNES. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co TTT2: Utwory (TEKKEN 4), TTT2: Utwory (TEKKEN 5) oraz TTT2: Utwory (TEKKEN 6). Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych utworów.