TTT2: Dodatkowe utwory A
Wybieraj spośród 134 utworów z gier TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3 i TEKKEN TAG, aby wzbogacić doznania słuchowe! Wszystkie utwory są dostępne za pośrednictwem wbudowanego trybu TEKKEN TUNES. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co TTT2: Utwory (TEKKEN), TTT2: Utwory (TEKKEN 2), TTT2: Utwory (TEKKEN 3) oraz TTT2: Utwory (TEKKEN TAG). Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych utworów.