TTT2: Dodatkowe filmy (TEKKEN)
Kolekcja filmów z pierwszej gry TEKKEN! Oglądaj je, kiedy tylko zechcesz, za pomocą wbudowanego trybu GALLERY. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co filmy dodatkowe TEKKEN, zawarte w TTT2: Dodatkowe filmy A. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych filmów.