TTT2: Dodatkowe filmy (TEKKEN 4)
Kolekcja filmów z gry TEKKEN 4! Oglądaj je, kiedy tylko zechcesz, za pomocą wbudowanego trybu GALLERY. *Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co filmy dodatkowe TEKKEN 4, zawarte w TTT2: Dodatkowe filmy B. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych filmów.