TTT2: Dodatkowe filmy (TEKKEN 3)
Kolekcja filmów z gry TEKKEN 3! Oglądaj je, kiedy tylko zechcesz, za pomocą wbudowanego trybu GALLERY.*Niniejsza zawartość do pobrania zawiera te same dane, co filmy dodatkowe TEKKEN 3, zawarte w TTT2: Dodatkowe filmy A. Uważaj, by nie kupić ponownie tych samych filmów.