TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
Pojedź w specjalnym kombinezonie i kasku motocyklem Honda CBR1000RR Fireblade z malowaniem „Hołd dla Joeya Dunlopa” jako 23-krotny zwycięzca wyścigu TT, John McGuinness. Motocykl upamiętnia 30. rocznicę pierwszego zwycięstwa legendarnego kierowcy Joeya Dunlopa w wyścigu TT w barwach Hondy.