TT Isle Of Man 3 - John McGuinness 100th Start Livery
Przeżyj ponownie 100. start legendarnego Johna McGuinnessa, korzystając z wyjątkowego malowania stworzonego specjalnie na tę okazję. John McGuinness (odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego) jest uważany przez wielu kierowców i fanów wyścigów motocyklowych za jednego z najwybitniejszych motocyklistów w historii. Ma na swoim koncie 23 zwycięstwa oraz 47 miejsc na podium, a także był pierwszym kierowcą (w 2007 roku), któremu udało się osiągnąć średnią prędkość w wyścigu powyżej 209 km/h (130 mph). Niniejszy zestaw zawiera unikalne złote malowanie i strój, stanowiące upamiętnienie dokonań Johna McGuinnessa w wyścigu TT Isle of Man.