TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
Dodatek DLC „2023 TT Races Roster” zawiera aktualizację kierowców i motocykli startujących w wyścigu TT 2023 (czerwiec) w kategoriach Supersport i Superbike. Dzięki dodatkowi DLC „2023 TT Races Roster” można grać 11 dodatkowymi motocyklistami, wśród których są m.in. Josh Brookes, David Johnson i P-Y Bian. W dodatku DLC znalazło się łącznie 29 kierowców w barwach, w których wystąpili w Tourist Trophy 2023 (kaski, kombinezony). W pakiecie są również 43 nowe malowania, włączając nowe malowanie Michaela Dunlopa i FHO Racing, czyli zespołu na którego motocyklu wygrał on w tym roku swój 23. wyścig w TT.