TT Isle of Man 2 Ducati 900 - Mike Hailwood 1978
W ojczystej Wielkiej Brytanii ścigający się samochodami i motocyklami Mike należy do kierowców wszech czasów. Największe sukcesy osiągnął na motocyklu, zdobywając 9 tytułów Mistrza Świata i wygrywając 14 razy wyścig TT. W 1978 roku, 11 lat po swoim ostatnim starcie w Isle of Man TT, „Mike the Bike” znów stanął na jego starcie na Ducati 900 i wygrał! Za pomocą kontrolera możesz przeżyć ponownie jeden z najwspanialszych momentów w historii wyścigu Isle of Man TT. Ten legendarny motocykl z lat 70-tych jest wymagający w prowadzeniu i zapewnia unikalne wrażenia podczas jazdy.