Trzy talony edycji postaci
Talon na modyfikację postaci umożliwia jednorazową zmianę wyglądu łowcy. Użyj talonu na ekranie wyboru zapisu danych, aby edytować wygląd istniejącego łowcy. Pamiętaj, że nie możesz zmienić imienia swojego łowcy. Ten dodatek zawiera: – Talon na modyfikację postaci (3). Uwaga: – Zawartość tego dodatku można odebrać tylko raz. – Zapisanie edytowanej postaci powoduje wykorzystanie talonu. – Korzystając z obszaru Item Box, możesz modyfikować włosy, kolor brwi, zarost, makijaż i strój bez użycia talonu.