Trylogia zestawów gier Jackbox Party
UWAGA: Wszystkie gry są w angielskiej wersji językowej i przeznaczone dla wielu graczy lokalnie. Wspaniała wiadomość! Najwspanialsze kolekcje gier towarzyskich w jednym wspaniałym okazyjnym zestawie! Za jedną doskonałą cenę Trylogia Gier Jackbox Party oferuje każdy z zestawów gier Jackbox, które z pewnością dadzą okazję do zabawy pełnej śmiechu na następnym spotkaniu towarzyskim lub rodzinnym. Nie potrzebne są żadne sterowniki, aby włączyć się do zabawy. We wszystkie nasze gry można grać na podłączonych do Internetu urządzeniach, takich jak telefony, tablety lub laptopy jako sterowniki! Jedyne, co potrzebują Wasi goście to urządzenie i poczucie humoru! Niestety tego drugiego nie można kupić. Z zestawu Jackbox Party: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Z zestawu Jackbox 2: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. I z zestawu Jackbox 3: Trivia Murder Party Guesspionage Tee K.O. Fakin’ It Quiplash 2 Dzięki tym grom będzie okazja do częstszych zabaw i o wiele większej liczby przyjaciół!