Tryb wieloosobowy Nemezis
Tryb Nemesis jest wyjątkowym trybem gry wieloosobowej, polegającym na przechwytywaniu punktu wskazanego na mapie i bronieniu go przed zdobyciem przez wrogi oddział. Przerażającym elementem tego trybu jest możliwość zaprogramowania jednostki Nemezis przez jeden z oddziałów przy użyciu specjalnego terminalu sterowniczego, która następnie będzie atakować przeciwny oddział. Wywalcz kontrolę nad jednostką Nemezis i przechyl szalę bitwy.