Truck Driver - Hidden Places & Damage System DLC
O DLC „Ukryte miejsca i system uszkodzeń” Ruszaj w trasę i poznaj ukryte miejsca oraz nowe pojazdy. Nowy system uszkodzeń zmieni wygląd twojej ciężarówki oraz innych pojazdów w punkcie zderzenia. Trzy ukryte miejsca to nieznane trasy do odnalezienia oraz trofea i osiągnięcia do odblokowania. W ruchu ulicznym możecie ponadto dostrzec pięć zupełnie nowych pojazdów, w tym lawetę i minibusa. Jeźdźcie odpowiedzialnie i szukajcie przygód!