Trowzer's Top Tonic Pack
Pozwól sobie na „Trowzer's Top Tonic Pack” i graj z jeszcze większą liczbą mikstur! Wieleeka głowa! Ta mikstura zapewnia Laylee komicznie przerośniętą głowę. Nie wymaga to żadnych kodów. Świetlik! Yooka i Laylee nie są świetlikami, ale wciąż mogą świecić! DISCO! Zamień dowolny poziom w platformowe party w stylu Playtonic. Yooka 64! Mikstura dla fanów retro – to porządna porcja tradycji! Bez dodatku poligonów.