Tribes of Midgard 500 Platinum Coins
Platynowe monety to waluta gry Tribes of Midgard, która pozwoli ci stawić czoła Ragnarökowi w świetnym stylu. Użyj waluty w sklepie w grze w celu zakupienia przedmiotów ozdobnych takich jak zbroje, zwierzęta, broń czy unikalne barwniki do włosów. W ramach tego pakietu otrzymasz 500 platynowych monet. Wymagane jest posiadanie podstawowej wersji gry Tribes of Midgard. Platynowe monety są dostępne tylko na koncie gracza i mogą być wykorzystane tylko na jednej platformie.