Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Jazda poniżej poziomu morza w trzecim zestawie DLC doTrials Fusion: Witaj w Głębi! Tajemnicze ruiny znalezione w morskich głębinach rzucają światło na historię zaginionej cywilizacji. Czas odkryć co jeszcze kryje głębia. Podmorskie doznania zapewniają: - 10 nowych tras włącznie z Klasycznymi trasami Trials, jedną grą zręcznościową i jedną trasą FMX - 24 nowe wyzwania włącznie z ukrytymi lokacjami oraz mini-gierkami - 5 nowych osiągnięć - Nowe obiekty do Edytora, między innymi posagi Tytanika, kamienne rampy, podwodne urządzenia cybernetyczne i wiele więcej!