Trials Fusion: Empire of the Sky
Wjedź jeszcze wyżej z nowym dodatkiem do Trials Fusion: Empire of the Sky! Chroniona i dziewicza utopia została wzniesiona na futurystycznych latających wyspach dla najbogatszych członków społeczeństwa. Czy jesteś gotowy na jazdę w tak zaawansowanym technologicznie świecie? Wzbogać doznania płynące z podnebnej rozgrywki dzięki: - 9 nowym torom, włączając w to sześć klasycznych , jeden Supercross, jedną grę zręcznościową i jeden FMX - 18 nowym wyzwaniom, włączając w to sekrety, mini gry i inne - 5 nowych osiągnięć - Ogromną ilośc nowych obiektów w edytorze tras!