Treat Yo' Self Pack
Kupując ten pakiet, wspierasz twórców gry Dungeon Defenders II i zdobywasz nasze wieczne oddanie i sympatię. *Oddanie i sympatia nie są częścią pakietu. Pakiet ten można zakupić tylko raz dla wybranego konta. Aby użyć przedmiotów zawartych w pakiecie, odwiedź Heroes Marketplace lub Private Tavern i zajrzyj do skrzynki pocztowej. Pakiet zawiera: 13 000 klejnotów na zakup bohaterów, ozdób, kostiumów oraz innych elementów. (3000 dodatkowych klejnotów!) 10 pakietów Mythical Defender, dzięki którym zdobędziesz dowolne premie kosmetyczne i poprawisz swój wygląd! 3 pakiety odłamków z każdej kampanii aż po Chaos VI, które zapewnią wyjątkowe korzyści twoim bohaterom i formacjom obronnym. Legendarny towarzysz Katkarot, który pomoże ci osiągnąć najwyższy poziom mocy!