Travis Rice
Travis Rice to jeden z najbardziej znanych snowboardzistów i gwiazda filmu ‘The Art of FLIGHT’. Na nowo definiuje granice ludzkich możliwości w jeździe na desce. Jest pierwszym prawdziwym zawodnikiem, który stanie się grywalną postacią w SSX. Korzystaj z jego wyjątkowej deski i łam prawa fizyki, wykonując niesamowite sztuczki.