TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS – ZNISZCZONY MOST KOSMICZNY
Zagubione w wieloświecie Autoboty muszą odbudować most kosmiczny i znaleźć drogę powrotną na Cybertron. Złowrogie Decepticony będą próbowały pokrzyżować te plany! Odkryj nowy wymiar TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS, w którym Wheeljack i przyjaciele muszą stawić czoła kolejnym przeciwnikom i gdzie każda wyprawa przez wieloświat oznacza zupełnie nowe wyzwanie. Czy zdołasz odnaleźć elementy mostu kosmicznego, odzyskać utracone umiejętności Autobotów i wrócić szczęśliwie do domu?