Zgiełk połączeń pasażerskich obejmujących szybko rozrastające się miasta oraz transport towarowy to wyzwania, których możesz doświadczyć w grze Train Sim World: Rhein-Ruhr Osten. Podziwiaj malownicze tereny Nadrenii Północnej-Westfalii, obsługując pociągi pasażerskie i towarowe na ruchliwej trasie Ren-Ruhra. Obsługuj pociągi na trasie rozwidlającej się na dwa oddzielne szlaki i dostarcz ładunek na czas. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, Twoje zmysły chłoną klimat niemieckiego kolejnictwa. Przejmij kontrolę na dwoma bardzo różnymi niemieckimi pociągami – DB BR 422 EMU, obsługującym liczne stacje pasażerskie, oraz MRCE BR 185.5, przeznaczonym do transportu towarowego. Symulacja oparta jest na wiedzy technicznej i rzeczywistych danych, a całości dopełnia responsywność maszyny i realistyczny dźwięk, które pozwolą zatracić się w grze na długie godziny.