Wznoszące się wrzosowiska, trudne nachylenia i ostre zakręty czekają na Ciebie w grze Train Sim World: Northern Trans-Pennine, ożywiającej na powrót minioną epokę Kolei Brytyjskich. Prowadź pociągi po starzejącej się sieci kolejowej ze starodawną infrastrukturą i radź sobie bez nowoczesnych systemów bezpieczeństwa. Każdą stację, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje minioną rzeczywistość. Twoim zadaniem jest przewożenie pasażerów po słynnej linii kolejowej Trans-Pennine. Zarządzaj potężnymi lokomotywami i oddaj się przyjemności realizowania opartych na nich, nieistniejących już usług na wijącej się linii kolejowej, która przecina Wzgórza Pennine w Anglii. Niezależnie od tego, czy prowadzisz, jedziesz czy jesteś widzem, doświadcz wszystkich widoków i dźwięków dawno zapomnianego rozdziału w historii Kolei Brytyjskich.