Cudowna mieszanka stromych wzniesień, malowniczych widoków i gwałtownych zakrętów ożywa w Train Sim World: Main Spessart Bahn. Gra przedstawia tę ponadczasową linię pełną pociągów towarowych i pasażerskich; linię biegnącą przez samo serce niemieckich terenów wiejskich. Każdą stację, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje minioną rzeczywistość. Twoim zadaniem będzie przewożenie towarów i pasażerów po linii Main Spessart Bahn. Zarządzaj potężnymi kolejami podróżującymi po stromych wzniesieniach i dostarczaj towary na czas. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, Twoje zmysły chłoną wszystko co najlepsze, z niemieckiego kolejnictwa. Masz niepowtarzalną okazję przejąć kontrolę nad dwoma nowoczesnymi symbolami niemieckiej inżynierii: lokomotywą elektryczną DB BR 185.2 i lokomotywą elektryczną DB BR 146.2. Doświadczysz jazdy typu push-pull w kabinie maszynisty pociągu DoppelStockwagen.